Wednesday, May 21, 2008

FutsaL kat dewan sukan Tmn Rinting..

Permainan futsal nie telah diadakan pada pukul 10 malam bertarikh 21 Mei 2008 bertempat di Dewan Sukan Taman Rinting.. Ramai jugalah star2 yg turun padang.. yg bukan star pun turun gak.. he he.. antara penonton yg menonjol pada malam tu ialah brother Jais ngan Tok Degawan Rashid.. ewah2, bukan main lagi diorang aku tgk.. aku sebenarnya kalau ikut2kan bukanlah pemain utama.. tp terpaksa masuk gak r bagi menggantikan tmpt Hafeez yg dtg lewat skit.. ha ha.. aku lebih suka tangkap gambar.. tp ramai yg komplen termasuk wjoul katanya kamera aku ni x power.. usang dan ketinggalan zaman.. "Pah, kau beli la kamera digital SLR yg lens panjang cm photographer tu, barula gempak", kata wjoul.. Brother Jais pulak menambah.. "Aku rasa dia punya tripod tu lebih mahal La dari kamera dia".. Mak aiii.. dia punya kutuk x berstrainer langsung.. ha ha.. cm2 la bunyi dia lebih kurang.. kamera SLR digital tu aku rasa paling koman pun rm5000.. pergh!! tunggu r.. mana tau aku dpt kerja kat arab ke.. kat xxxxxxxxx ke.. dpt la aku beli.. ha ha.. aku mmg minat kamera.. pakaila apa yg ada.. Fight jugak r main futsal.. wjoul sampai senak penjuru rusuk.. aku ngan kak ros leh lak berlaga.. nasib xde apa2. Main 1 jam 30 minit.. Bayaran dikenakan rm6 sorang. ok la.. sihat gak badan.. berpeluh2 giler.. k lah, bye..

No comments: