Saturday, November 7, 2009

Majlis Akad Nikah Shafiq pada 16.10.2009


Slm..
Berikut adalah antara beberapa foto yg dpt aku capture di majlis akad nikah Shafiq di rumah pengantin perempuan pada malam Sabtu yg lalu.. Kedudukan aku pada hari itu x lah begitu strategik utk ambik gambar dgn jelas sbb ramainya orang serta ruang yg terbatas.. Hmm.. Masa tu aku terfikir gak, kalaulah aku ada kamera yg power mcm Tok Degawan Rashid ataupun mcm Didi tu.. Mesti best!!.. Zoom dari jauh aje dh dpt ambik gambar.. X pe laa.. Kamera Sony Cybershot 7.2 MP nie pun ok gak.. Ada laa jugak beberapa orang yg aku lihat di keliling aku guna kamera dan videocam yg bagus.. Geramnya.. He he.. Yg Jurufoto upahan punya kamera tu lain cerita lah.. Ringkasnya majlis akad nikah pada malam itu berlangsung dengan baik dan lancar.. Siap ada khutbah nikahnya sekali dibacakan oleh Tok Imam/Kadi. Lama sikitlah aku kat situ.. Tu aje la ceritanya.. Pada Shafiq & Wajihan diucapkan Selamat Pengantin Baru.. Sekian.



No comments: